Szukaj
Wszystkie kategorie
    Menu Zamknij

    Gdzie ci mężczyźni. O męskości dla kobiet i mężczyzn

    Wydawnictwo: Fides
    Kod katalogowy: K01205
    Dostępność: BRAK W MAGAZYNIE
    Wysyłka do
    *
    *
    Shipping Method
    Sposób wysyłki
    Przewidywane doręczenie (od dnia wysyłki)
    Cena
    Podaj kod pocztowy, aby wyliczyć koszty wysyłki

    Książka dla każdego, kto chce się dowiedzieć:

    • dlaczego mężczyznę trudno zawołać na obiad,
    • kto w małżeństwie powinien być ekspertem od seksu,
    • po co mąż ma mówić żonie, że ją kocha,
    • dlaczego nie opłaca się podnosić głosu na kobietę,
    • gdzie można znaleźć przepis na 100% mężczyznę,
    • dlaczego nie warto przeszkadzać mężczyźnie, kiedy leży i robi NIC,
    • kto jest w stanie rzucić palenie dla dziewczyny,
    • dlaczego mężczyzna musi mieć wszystko napisane na kartce,
    • jak kapłan powinien rozmawiać z kobietami.

    Jacek Pulikowski - szczęśliwy człowiek, szczęśliwy mąż żony Jadwigi, szczęśliwy ojciec Marii, Jana i Urszuli. Inżynier, wykładowca na Politechnice Poznańskiej oraz w Studium Rodziny przy Wydziale Teologicznym UAM w Poznaniu. Doradca rodzinny. Od ponad trzydziestu lat pracuje w Diecezjalnej Poradni Rodzinnej w Poznaniu, gdzie służy pomocą małżeństwom w kryzysie i młodym przygotowującym się do założenia rodziny. Razem z żoną zaangażowany jest w działalność Duszpasterstwa Rodzin.

    Autor wielu książek o tematyce rodzinnej, w tym o ojcostwie dla mężczyzn: Warto być ojcem: Jak wygrać ojcostwo?: Szczęście mężczyzny. W swoim dorobku ma także 6-godzinną płytę MP3 pt. O męskości oraz książkę o wspieraniu wzrostu mężczyzn przez kobiety pt. Krokodyl dla ukochanej. W Wydawnictwie Fides ukazała się również książka Jak budować więzi w rodzinie?.

    Specyfikacja
    ISBN978-83-61860-280
    Okładkamiękka
    Liczba stron158
    Wymiary130 x 200 mm
    AutorJacek Pulikowski
    Rok wydania2012
    0.0 0
    Napisz własną recenzję produktu Zamknij
    • Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać recenzje
    *
    *
    • Zły
    • Doskonały
    *
    *
    *
    Znaczniki produktu