Szukaj
Wszystkie kategorie
    Menu Zamknij

    Zaproszenie do Wieczernika

    Wydawnictwo: Wejdźmy na Szczyt
    Kod katalogowy: 600073
    Dostępność: BRAK NA STANIE
    Stara cena: 12,90 zł
    8,90 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 8,90 zł
    Wysyłka do
    *
    *
    Shipping Method
    Sposób wysyłki
    Przewidywane doręczenie (od dnia wysyłki)
    Cena
    Podaj kod pocztowy, aby wyliczyć koszty wysyłki

    Autor prostym językiem krok po kroku wyjaśnia obrzędy Mszy Świętej. Czyni to w szerokim kontekście i bardzo przekonująco. Dużą wagę przywiązuje do tego, co niejednokrotnie jest traktowane po macoszemu, by powiedzieć: zakończenie Eucharystii w kościele jest jej rozpoczęciem w codzienności. Dzięki takiemu podejściu treści tu zawarte z pewnością pomogą wielu osobom w głębszym przeżywaniu Mszy Świętej i powiązaniu jej z życiem codziennym.

    Prof. nadzw. dr hab. Andrzej Adamski prezbiter, dziennikarz i publicysta, medioznawca i teolog. Autor licznych publikacji naukowych z zakresu nauk o mediach oraz teologii środków społecznego przekazu, jak również artykułów popularnonaukowych i prasowych. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się głównie wokół komunikacji internetowej i cyfrowej, nowych mediów oraz polskiego systemu medialnego, historii mediów i prasy dla dzieci. Studia magisterskie z teologii z przygotowaniem katechetycznym na Papieskim Wydziale Teologicznym w Warszawie (1992-1998); 2007 - doktorat z nauk teologicznych w zakresie teologii środków społecznego przekazu 2013 – habilitacja z nauk teologicznych w zakresie teologii środków społecznego przekazu Profesor nadzwyczajny w Katedrze Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Wydziale Administracji i Nauk Społecznych Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

    Specyfikacja
    ISBN978-83-65600-07-3
    Okładkamiękka
    Liczba stron167
    Wymiary125 x 176 mm
    Autorks. Andrzej Adamski
    0.0 0
    Napisz własną recenzję produktu! Zamknij
    • Produkt można ocenić dopiero po jego zakupieniu
    *
    *
    • Zły
    • Doskonały
    *
    *
    *
    Znaczniki produktu