Szukaj
Wszystkie kategorie
    Menu Zamknij

    Odkrywanie wspólnoty. Wiara w czasach pandemii koronawirusa

    Wydawnictwo: WAM
    Kod katalogowy: 718341
    Dostępność: BRAK W MAGAZYNIE
    Wysyłka do
    *
    *
    Shipping Method
    Sposób wysyłki
    Przewidywane doręczenie (od dnia wysyłki)
    Cena
    Podaj kod pocztowy, aby wyliczyć koszty wysyłki

    Doświadczenie, które nas połączyło.

    Jak niegdyś z uczniami na drodze do Emaus, tak i w przyszłości Pan będzie z nami w drodze, obecny w swoim słowie i w łamaniu eucharystycznego chleba. Powie nam: „Nie bójcie się! Jam zwyciężył śmierć" (por. J 16,33).

    Papież Franciszek

    Rok 2020 zapisze się w historii jako szczególny i będzie się kojarzył przede wszystkim z jednym wydarzeniem - wybuchem pandemii. Koronawirus zamknął nas w domach, przyczynił się do śmierci setek tysięcy ludzi, spowodował milionowe straty w wielu przedsiębiorstwach i zdezorganizował życie codzienne. Ale to tylko jedna strona medalu.

    Autorzy artykułów umieszczonych w tej książce – m.in. kard. Walter Kasper, George Augustin SAC oraz ks. Tomás Halík - pokazują bardziej optymistyczną perspektywę. Według niej pandemia nie tylko spowodowała różnorakie ograniczenia, ale też dała nam nowe możliwości. Staliśmy się bardziej empatyczni, odpowiedzialni i solidarni. Zaczęliśmy dbać o relacje i lepiej rozumieć potrzeby swoje oraz innych. Po okresie zamknięcia kościołów odkryliśmy też na nowo wartość Eucharystii.

    Jestem przekonany, że post od sakramentów był wezwaniem do tego, byśmy powstrzymanie się od stołu Chrystusowego połączyli z żarliwą tęsknotą za sakramentalną wspólnotą z innymi chrześcijanami.

    ks. Tomás Halík

    Specyfikacja
    ISBN978-83-277-1834-1
    Okładkamiękka
    Liczba stron188
    Wymiary130 x 200 mm
    AutorKard. Walter Kasper
    AutorGeorge Augustin
    Rok wydania2020
    0.0 0
    Napisz własną recenzję produktu Zamknij
    • Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać recenzje
    *
    *
    • Zły
    • Doskonały
    *
    *
    *
    Znaczniki produktu