Szukaj
Wszystkie kategorie
    Menu Zamknij

    Nadzieja na dziecko, czyli cała prawda o naprotechnologii

    Wydawnictwo: Fronda
    Kod katalogowy: 095702
    Dostępność: BRAK W MAGAZYNIE
    24,90 zł
    Twoja cena: 18,68 zł
    Wysyłka do
    *
    *
    Shipping Method
    Sposób wysyłki
    Przewidywane doręczenie (od dnia wysyłki)
    Cena
    Podaj kod pocztowy, aby wyliczyć koszty wysyłki

    Bezskutecznie staracie się o dziecko? Lekarz powiedział wam, że nie ma innej rady, jak tylko metoda in vitro? A jeśli nie chcecie jej stosować? Czy to znaczy, że nie macie już żadnych szans?

    Nie wszystko stracone. Jest jeszcze naprotechnologia. To gałąź medycyny, która w sposób naturalny umożliwia poczęcie dziecka. Nadzwyczaj skuteczna, przyjazna kobiecie, współpracująca z jej naturalnym cyklem rozrodczym, a przy tym minimalizująca skutki uboczne. Jej twórcą jest amerykański lekarz, prof. Thomas Hilgers. Wieloletnia praktyka lekarska profesora Hilgersa i wielu innych lekarzy ginekologów dowiodła, że większość rzekomo bezpłodnych par jest źle diagnozowana. Naprotechnologia jest metodą szukania prawdziwych przyczyn niepłodności, daje parze szansę na rzeczywiste leczenie, a następnie na poczęcie dziecka w sposób naturalny.

    Kiedy naprotechnologia daje świetne wyniki a w jakich przypadkach zawodzi? Na czym właściwie polega? Co to jest cykl naprotechnologiczny? Dlaczego warto stosować naprotechnologię, nawet jeśli kobieta nie ma problemów z płodnością?

    O niemal wszystkim dowiecie się z tej książki. Resztę powiedzą wam specjaliści – instruktorzy i lekarze praktykujący naprotechnologię – których dane kontaktowe znajdziecie na końcu publikacji. Powodzenia!

    Specyfikacja
    ISBN978-83-64095-70-2
    Okładkamiękka, skrzydełka
    Liczba stron160
    AutorProf. Thomas Hilgers
    AutorTomasz P. Terlikowski
    Rok wydania2015
    0.0 0
    Napisz własną recenzję produktu Zamknij
    • Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać recenzje
    *
    *
    • Zły
    • Doskonały
    *
    *
    *
    Znaczniki produktu