Ateizm obalony

Dostępność: W magazynie
Kod katalogowy: 050358
24,90 zł
19,90 zł
Maksymalny koszt wysyłki: 9,90 zł Sprawdź szczegóły

Wielu wierzących w Boga mniema, że aby wygrać polemikę z ateistą trzeba wykazać mu istnienie Boga. Mniemanie to jest błędne i niepotrzebne. Usuwając Boga ze swojego światopoglądu ateista startuje bowiem od chaosu i kończy na chaosie czyli zaczyna od niczego i kończy na niczym. Nie jest w stanie nadać jakiejkolwiek racjonalnej i sensownej struktury swym wywodom skoro nie posiada punktów orientacyjnych i żadnych prawd absolutnych w zakresie swych przekonań. Ateista nie rozumie zatem nawet słów jakich używa i słów jakich używa wierzący w Boga. Rozpoczynanie z ateistą rozmowy o dowodach na istnienie Boga nie ma żadnego sensu póki nie uświadomi sobie on, że tkwi w nihilistycznej próżni ze swym światopoglądem.

Niniejsza książka kładzie na te zagadnienia szczególny nacisk i pokazuje jak prowadzić polemikę z ateistą w taki sposób aby uświadomić mu, że pozbawiając się wiary w Boga nie jest on w stanie zaoferować teiście i sobie kompletnie nic sensownego w ramach alternatywy światopoglądowej. Podręcznik jaki trzymasz w ręku podpowie ci jak skutecznie odwrócić sytuację na swoją korzyść, gdy miałeś stać się ośmieszonym z powodu swej wiary w Boga.

Autor jest absolwentem UKSW, magistrem religiologii i licencjatem kanonicznym (2002). Angażuje się w dialog międzyreligijny, jak również w dialog i polemiki z sektami oraz niewierzącymi. Od 1997 r. publikował artykuły na łamach czasopism katolickich, między innymi w „Effatha - Otwórz się!", w słowackim „Rozmer" czy „Sektach i Faktach", w których poruszał te zagadnienia. Autor książek Przeciw ateistom, Błędy ateistów, 100 pytań do ateistów, Kościół bez cenzury i Jak polemizować z wojującym ateistą? Głównym obszarem jego zainteresowań jest szeroko pojęta apologetyka chrześcijańska, w której wciąż planuje się rozwijać.

Specyfikacja
ISBN 978-83-66050-35-8
Okładka zintegrowana
Liczba stron 248
Wymiary 150 x 210 mm
Autor Jan Lewandowski
Rok wydania 2019
Znaczniki produktu