Szukaj
Wszystkie kategorie
    Menu Zamknij

    Lawendowa mafia

    Wydawnictwo: Wydawnictwo AA
    Kod katalogowy: 640196
    Dostępność: W magazynie
    Stara cena: 34,90 zł
    24,90 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 24,90 zł
    i h
    Wysyłka do
    *
    *
    Shipping Method
    Sposób wysyłki
    Przewidywane doręczenie (od dnia wysyłki)
    Cena
    Podaj kod pocztowy, aby wyliczyć koszty wysyłki

    Z papieżami i biskupami przeciwko homoklikom w Kościele

    Wstrząsająca, odważna książka, w której ks. Dariusz Oko, profesor Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II, odsłania tajemnice działającej w Kościele homoseksualnej lawendowej mafii, która niczym ukryta choroba toczy organizm Kościoła. To zło, z którego wynikają nadużycia nie tylko seksualne, wiąże się z odrzuceniem wiary i świadomym wyborem grzechu, dewastującego Kościół od wewnątrz. Stąd tak ogromnie ważną sprawą jest kwestia zdemaskowania tej mafii, obrony przed jej jawnymi i zakulisowymi działaniami oraz znalezienia właściwego remedium na tę chorobę. Książkę wzbogacają teksty ks. Marka Dziewieckiego, ks. Roberta Skrzypczaka i red. Pawła Lisickiego.

    Petycja – Brońmy Ks. Prof. Dariusza Oko

    Od trzech miesięcy do pięciu lat pozbawienia wolności żądają dla ks. prof. Dariusza Oko oraz dziewięćdziesięcioletniego niemieckiego ks. prof. Johannesa Stöhra niemieckie organy ścigania za publikację artykułu w czasopiśmie naukowym, opisującego mechanizmy działania przestępczego środowiska wykorzystującego seksualnie dzieci oraz zależnych dorosłych w Kościele katolickim.

    Petycję znajdziesz na stronie Brońmy księdza Dariusza Oko! »

    Patronat medialny książki:

    Do Rzeczy - Tygodnik Lisickiego

    Polonia Christiana

    Zajrzyj do książki:

    Zobacz wywiad z ks. Dariuszem Oko, w którym porusza kwestie "lawendowej mafii":

    Specyfikacja
    ISBN978-83-7864-019-6
    Okładkamiękka
    Liczba stron288
    Wymiary140 x 200 mm
    AutorKs. Dariusz Oko
    Rok wydania2020
    0.0 0
    Napisz własną recenzję produktu! Zamknij
    • Produkt można ocenić dopiero po jego zakupieniu
    *
    *
    • Zły
    • Doskonały
    *
    *
    *
    Znaczniki produktu