Szukaj
Wszystkie kategorie
    Menu Zamknij

    Atlas biblijny (wyd. 2)

    Wydawnictwo: Bernardinum
    Kod katalogowy: 274937
    Dostępność: W magazynie
    Stara cena: 190,00 zł
    169,00 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 190,00 zł
    i h
    Wysyłka do
    *
    *
    Shipping Method
    Sposób wysyłki
    Przewidywane doręczenie (od dnia wysyłki)
    Cena
    Podaj kod pocztowy, aby wyliczyć koszty wysyłki

    Pierwszy Atlas Biblijny opracowany przez polskich autorów!

    Atlas dedykowany jest wszystkim czytelnikom pragnącym lepiej znać i rozumieć teksty Pisma Świętego. Przedstawia wydarzenia biblijne na starannie zredagowanych mapach opartych na zdjęciach satelitarnych. Atlas swym zasięgiem przestrzennym obejmuje tereny od Mezopotamii na wschodzie do Włoch na zachodzie i od Turcji na północy do Egiptu na południu. Zasięg czasowy zamyka się w bardzo obszernych ramach: od XVIII w. przed Chr. do I w. po Chr.

    W pierwszej części poświęconej środowisku naturalnemu przedstawiono wiele map geograficznych i satelitarnych, na których pokazano wszystkie obiekty biblijne. Części druga i trzecia (opracowane w oparciu o Biblię Tysiąclecia) poświęcone są wydarzeniom biblijnym opisanym na kartach Starego i Nowego Testamentu. Każdą mapę opatrzono zwięzłym, fachowym komentarzem. Mapy uzupełniono obszernymi legendami oraz odwołaniem do odpowiednich fragmentów Pisma Świętego. Czwartą część atlasu stanowi suplement, poświęcony głównie polskim pamiątkom w Ziemi Świętej. Specjalny rozdział poświęcono pielgrzymkom Jana Pawła II do Ziemi Świętej. Suplement uzupełniają tablice chronologiczne oraz satelitarne widoki perspektywiczne wybranych rejonów Izraela i Jordanii.

    Kompetentnemu opracowaniu towarzyszy bogata szata graficzna. Dzieło polskich kartografów polecamy jako znakomitą propozycję na prezent.

    Specyfikacja
    ISBN978-83-8127-493-7
    Okładkatwarda
    Liczba stron328
    Wymiary230 x 330 mm
    Autorpraca zbiorowa
    Rok wydania2020
    0.0 0
    Napisz własną recenzję produktu! Zamknij
    • Produkt można ocenić dopiero po jego zakupieniu
    *
    *
    • Zły
    • Doskonały
    *
    *
    *
    Znaczniki produktu